Японська косметика

Японська косметика виглядає більш ніж скромно - немає ні розкішної упаковки, ні зазивають реклами, тільки нудні баночки, розписані ієрогліфами. Лише суворий цінник з чотиризначною цифрою нагадує - флакони, що виділяють тонкі аромати, приїхали з Країни висхідного сонця.

У Японії абсолютно інше ставлення до краси. Для жінок догляд за собою - частина щоденного ритуалу, як і чайна церемонія. Нанесла крем в поспіху і побігла на роботу - це не про японок. Краса не вимагає суєти, кожен рух має бути вишуканим і гармонійним.

Не дивно, що в Японії практично кожна косметична компанія, серйозно відноситься до своїх споживачів та репутації, має власний дослідницький центр. Більше того, більшість фірм існує на косметичному ринку з початку минулого століття. Сьогодні ж стародавні японські традиції поєднуються з найсучаснішими біотехнологіями.

До складу японської косметики входять тільки природні компоненти. Вони пробуджують власні ферменти шкіри, не виснажуючи її, як багато інших косметичні засоби. Крім іншого ці компоненти надають на шкіру лікувальний вплив і повертають їй молодість. В основу кремів і гелів частіше входять екстракти перлів, кипариса, водоростей, імбиру і лотоса.

Японська косметика користується величезним успіхом у алергіків, адже вона не викликає роздратування, оскільки проходить жорсткий контроль на наявність алергенів. Японці вкрай педантичні в цьому питанні і якщо вони дають таку обіцянку, повірте, порушити його для них рівносильно особисту образу.

Косметика з Японії не містить консервантів та ароматизаторів - турбота про навколишнє середовище та комфорт споживача для виробника завжди на першому місці. Ніщо не повинно відволікати жінку від ритуалу догляду за собою, ніяка дрібниця не повинна заважати їй.

Японська косметична промисловість стоїть на кількох китах: Shiseido, Kanebo і Pola. Слово Shiseido в перекладі означає «тисяча побажань щастя» - самі фахівці компанії впевнені, що виробляють не косметику, а кошти для підняття настрою. З цієї марки для європейців почалося подорож у дивовижний світ японської краси. У Shiseido з'єдналися стародавні традиції і останні досягнення прогресу, причому засновники марки навіть не намагалися зробити свою продукцію доступною масовому покупцеві.

Kanebo робить ставку на вічно поспішають зайнятих мешканок мегаполісів. Фахівці компанії впевнені, що найтонша структура їхньої продукції здатна проникнути в найглибші шари шкіри, допомагаючи втомленим особам городянок боротися зі стресом. «Зупинись і придивись моментом», - закликає Kanebo.

Pola спеціалізується на віковий косметиці. Їх мета - зменшення кількості зморшок і боротьба з в'ялістю шкіри. Однак, за скромну баночку з кремом, до складу якого входить, наприклад, роса мадагаскарського квітки, доведеться викласти досить кругленьку суму.

Перлини Країни висхідного сонця - по-іншому не назвеш японську косметику, створену з нескінченною любов'ю до жінки. Можна довго сперечатися, чи потрібна українкам заморська екзотика, але факт залишається фактом - виробники не шкодують сил і коштів, щоб доставити жінці справжнє задоволення. Бути може, саме це потрібно вічно зайнятої сучасної дамі - зупинитися і приділити трохи часу лише собі.


Джерело: www.justlady.ru

Інші матеріали:
Обгортання від целюліту Здоровий сон - джерело краси Акупунктура: чарівні уколи по-східному Виховання корисних звичок краси Як прибрати друге підборіддя в домашніх умовах